Pracovní snídaně

HR bez papíru - snadno a chytře (akce již proběhla)

location Praha 11. 4. 2019, 9:00

Chcete v rámci oddělení minimalizovat tisk či přeposílání dokumentů a e-mailů? Rádi byste zpříjemnili a zefektivnili každodenní práci nejen svým náborářům, ale především zaměstnancům? Nebo jen potřebujete poradit v pracovněprávní legislativě v oblasti digitalizace?

Pokud jste si alespoň na jednu z výše uvedených otázek odpověděli kladně, pak Vás zveme na další ze série našich pracovních snídaní. Dozvíte se novinky z oblasti automatizace HR procesůzpracování zaměstnaneckých dat či efektivního sdílení informací napříč firmou. a to vše v podání našich zkušených poradců, kteří vědí, jak tyto procesy zefektivnit a současně tak pomoci zaměstnancům neztratit se v záplavě dokumentů, obálek a podpisů.

Máte otázky? Pak se přihlaste a přijďte si o nich s námi popovídat.

Těšit se můžete na zkušené profesionály z oblasti HR, mezd a pracovního práva, ale také na nedávno otevřené nové prostory Deloitte. Diskusi v rámci pracovní snídaně povede Jaroslav Beneš, ředitel v daňovém a právním oddělení společnosti Deloitte.

Program

Na co se na pracovní snídani zaměříme? Budou to zejména následující témata:

  • Současné trendy v HR a jak jsou ovlivněny digitalizací
  • Praktické zkušenosti s automatizací HR procesů
  • Správný proces výběru nového HRIS řešení
  • Náležitosti pro evidenci pracovněprávní dokumentace z hlediska české legislativy
  • Názorná ukázka nástrojů PeoplePort a ServiceNow

 

Seminář je určen pro účetní a HR manažery. Akce je zdarma. Parkování není zajištěno.


Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.