Pracovní snídaně

Nové trendy v oblasti outsourcingu, daňové dopady, regulace a využití cloudu

location Praha 6. 11. 2019, 9:00
+ Přidat do kalendáře

Společnost Deloitte Vás srdečně zve na pracovní snídani určenou pro daňové odborníky společností poskytujících finanční a pojišťovací služby. Přednášky a odborná diskuze se zaměří na možnosti outsourcingu, jeho daňové nástrahy, seznámí Vás s novou regulací outsourcingu, oznamovací povinností přeshraničních upořádání (DAC 6) a možnosti využití cloudových řešení pro Vaši společnost.

Zajímavé přednášky pro Vás připravili naši odborníci:

Jana Šťovíčková – senior manažerka daňového oddělení s Vámi otevře velice aktuální téma možností outsourcingu a souvisejících daňových nástrah. Dozvíte se mimo jiné, jak předejít navýšení nákladů na outsourcované služby o DPH a jak mohou navržené scénáře ovlivnit nedávné rozsudky Evropského soudního dvora.

Aleš Havlín – manažer daňového oddělení Vás provede procesem implementace Evropské směrnice DAC 6 do českého daňové legislativy. Dozvíte se na co se připravit v souvislosti s novou povinností oznamovat přeshraniční uspořádání/transakce správci daně.

Martin Hudos – director v Technology consultingu se zaměřením na finanční sektor. Vám představí nové trendy a možnosti v cloudových technologiích. Dozvíte se jak případně zahájit „cestu" vaší společnosti do cloudu.

Radek Musílek – senior manažer v Deloitte Legal se zaměřením na finanční sektor Vás provede novou regulací outsourcingu pro finanční instituce, která přináší nová pravidla pro outsourcing (včetně outsourcingu do cloudu). Dozvíte se např. jak se připravit na přechodné období, v rámci kterého budou muset finanční instituce upravit svoje outsourcingové vztahy.

Časový harmonogram

08:30 – 09:00    registrace, podávání snídaně
09:00 – 11:00    přednášky a diskuze

Dress code: business casual

Budeme se velmi těšit, že se s Vámi na akci potkáme.


Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.