Seminář

Marketer Tools (akce již proběhla)

location Praha 23. 1. 2020, 13:30

Nový rok je pro mnohé z nás příležitostí pro životní změnu a odrazovým můstkem pro něco nového. Přijďte se k nám v lednu připojit a ke svému zbrusu novému členství v posilovně přineste i žhavé novinky do Vaší firmy.

V rámci série informativních a networkingových setkání Deloitte Tech si Vás dovolujeme pozvat na druhý event, který bude zaměřen na marketingové nástroje a jejich ideální zapojení do procesů ve Vaší společnosti, ale i na marketingové nástrahy, kterých je dobré se vyvarovat.

Přední odborníci napříč odděleními společnosti Deloitte Vás budou informovat o těch nejdůležitějších technologických trendech v marketingu a komunikaci se zákazníkem, které Vám nesmí v následujícím roce uniknout.

Celým programem Vás provede Tervel Šopov. 

Program

  • 13:00 registrace
  •  
  • 13:30 Inovace zákaznické zkušenosti (CX)
  •  
    • Evžen Blagonravov 
    • Jak se stát v dnešní době skutečně zákaznicky orientovanou firmou a nabízet produkty a služby, které budou Vaši zákazníci milovat? Jaké jsou klíčové stavební kameny při budování zákaznické zkušenosti a jak na nich neustále pracovat?
  • 14:00 Deset základních pochybení v marketingových kampaních pohledem právníka
  •  
    • Matúš Tutko, Vuk Djukic, Lukáš Holub 
    • Jakých chyb se můžete dopustit při sestavování marketingové kampaně? Co si ujednat ve smlouvách s reklamními agenturami a co vyžadovat při spolupráci s influencery? Deset doporučení pohledem právníků Deloitte Legal doplněné o praktické příklady.
  • 14:30 Automatizace marketingové komunikace: Journey Builder
    •  
    • Aneta Burianová
    • Dnes chce být každý jedinečný. Jak nastavit personalizovanou komunikaci se zákazníky za použití Salesforce? Bez velkého týmu a bez kódu.
  • 15.00 Coffee Break
  •  
  • 15:30 Personalizace – tsunami v marketingovém světě
    •  
    • Ondřej Hanák
    • S rostoucí konkurencí roste boj o cílového zákazníka. Personalizovaná doporučení se stále více stávají součástí dnešního světa. Jak je důležitá personalizace pro Váš business? A jak ji dělat správně?
  • 16:00  Customer Data Experience
    •  
    • Irena Pažitná
    • Zákaznická data jsou v době marketingové personalizace a customer experience jedním z nejcennějších aktiv, které vaše firma vlastní. Ukážeme vám, jak a kde můžete zákaznická data získat, segmentovat a jak je využít ve svůj prospěch.
  • 16.30  Marketingové nástroje z daňového pohledu
    •  
    • Petr Tušakovský, Jana Vlčková
    • Na co si dát pozor při zavádění nových marketingových nástrojů z pohledu daně z příjmů a daně z přidané hodnoty. Příklady z praxe, judikatura, novinky 2019/2020.
  • 17:00 - 18:00 Zakončení a diskuze
  •  
    • Po poslední přednášce si v prostorách Deloitte společně s řečníky vychutnáte hrnek (nebo dva) svařeného vína.

Řečníci

Evžen Blagonravov

Evžen Blagonravov
Evžen je manažerem Experience design týmu Deloitte. Zaměřuje se především na návrhy služeb a produktů, které zajistí špičkovou klientskou zkušenost, jež přináší maximální užitek jak pro obchod, tak pro koncového uživatele. Hlavními oblastmi, kterým se věnuje, jsou user experience, service design a produktový management. Má bohaté zkušenosti s návrhem a vedením vývoje webových a mobilních aplikací, s budováním a uváděním nových produktů na trh a s tvorbou produktové strategie.

 
Matúš Tutko

Matúš Tutko
Matúš je advokátem a manažerem advokátní kanceláře Deloitte Legal. Specializuje se na právo v oblasti e-commerce, marketingu, IT outsourcingu a na další obchodně právní aspekty podnikání. Matúš také publikuje články v odborných médiích a přednáší na domácích i zahraničních konferencích.

 
Aneta Burianová

Aneta Burianová
Aneta je konzultantkou v Salesforce business týmu se zaměřením na sales a marketing. Má zkušenosti s vedením komplexních cross-funkčních projektů, jak v mezinárodních korporacích, tak ve startupech. Ve své roli se věnuje projektovému řízení a konfiguraci klientských implementačních projektů a vede marketingové aktivity Salesforce týmu.

 
Ondřej Hanák

Ondřej Hanák
Ondřej je členem Analytics & Cognitive týmu, kde zastává vedoucí roli v projektech zaměřených na personalizaci a data-driven customer experience. Ve své funkci se podílí na sestavování algoritmů a propagaci personalizace a leadership projektů jak v tuzemsku, tak i v zahraničí.

 
Petr Tušakovský

Petr Tušakovský
Petr je ředitelem v daňovém a právním oddělení Deloitte. Pracuje v týmu, který se zabývá nepřímými daněmi, a specializuje se na problematiku daně z přidané hodnoty v domácích a mezinárodních obchodních transakcích.

 
Irena Pažitná

Irena Pažitná
Irena je součástí týmu, který zajišťuje digitální transformace firem v oblasti prodeje, zákaznické zkušenosti a marketingu. Svým klientů pomáhám získat nové zákazníky a udržet ty stávající za přispění moderních technologií. Podílí se na analýze a designu digitálních řešení pro cílové klienty.

 

Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.