Webcast

Nástroj pro řízení home office a týmů (akce již proběhla)

location Online 24. 3. 2020, 10:00

S ohledem na současnou situaci Česká republika zavádí bezpečnostní opatření proti šířící se epidemii. Jedním z kroků, které společnosti podnikají, je zavádění práce z domova pro velkou většinu zaměstnanců. I když je to odůvodněný a rozumný přístup, přináší manažerům a vedoucím týmu výzvy v oblasti řízení jejich zaměstnanců a produktivity. Zveme vás na náš webinář, kde shrneme hlavní výzvy a podělíme se o jejich řešení.

Témata

  • Výzvy při řízení týmů při práci z domova
  • Nástroje pro efektivní komunikaci
  • APAT – nástroj, který vám pomůže řídit a monitorovat Váš tým
  • APAT – živé demo

Přednášejicí

Jan Hejtmánek, ředitel


Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.