Webcast

Strategické otázky v době ekonomického zpomalení (akce již proběhla)

location Online 16. 4. 2020, 10:00

Proč má smysl revidovat strategii společnosti v době, kdy nikdo neumí s jistotou říci, jak dlouhé a prudké zpomalení nás čeká? Jak se zamýšlet nad produktovým portfoliem, nad dopadem současné situace na Vaše zákazníky a nad distribučními kanály, které používáte?  A jak můžete odhadnout, jak se zachová Vaše konkurence? S pomocí konkrétních praktických příkladů Vám ukážeme, jak přemýšlet o dopadu COVID-19 na Vaši společnost z tržního pohledu a jak ke strategickým rozhodnutím strukturovaně přistoupit.

Témata

  • Jak se dívat na skladbu produktů nebo služeb poskytovaných Vaší společností a jak vyhodnocovat možnosti krátkodobých změn?
  • Jak správně identifikovat hlavní drivery tržeb a profitu společnosti?
  • Jak analyzovat, kdo jsou Vaši zákazníci a jak moc jste na nich závislí?
  • Jaká je situace a výhled Vašich zákazníků – jak významné bude jejich zpomalení? Jak se změní jejich klíčová kritéria nákupu?
  • Jaký podíl Vašich distribučních kanálů je současnou situací ovlivněn? Je tento účinek pouze dočasný, nebo dlouhodobý? Nad jakými změnami má smysl přemýšlet?
  • Má současná situace nějaký dopad na Vaše hlavní konkurenční výhody?
  • Jak si stojíte nákladově ve srovnání s konkurencí? Můžete z toho odhadnout, jak se bude Vaše konkurence chovat?

 

Přednášející

Tereza Bůžková, senior manažerka, Deloitte Advisory s.r.o.
Martin Hromádka, senior konzultant, Deloitte Advisory s.r.o.


Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.