Seminář

ZRUŠENO: Automatizace, robotizace a transformace nejen v operativním nákupu (akce již proběhla)

location Praha 26. 11. 2021, 9:00

Akce byla zrušena z důvodu zhoršující se epidemické situace a na základě doporučení vlády. Náhradní termín zatím nebyl určen. Děkujeme za pochopení. 

Nákupní oddělení ve firmách čelí v posledních měsících nebývale velkému tlaku. Post-pandemická ekonomická situace si žádá rychlou reakci a pokud společnosti nepřijmou patřičná opatření (zejm. nesníží-li náklady na vstupy), mohou ztratit svou pozici na trhu. Důležitá je také optimalizace práce prostřednictvím automatizace, která umožní nákupním specialistům věnovat se více činnostem s vysokou přidanou hodnotou.

Pokud se ve své společnosti na uvedené změny chystáte, případně jste už transformaci zahájili a hledáte možnosti, jak v ní pokračovat, přímo pro vás je tu náš chystaný seminář! V rámci něho vám představíme možnosti automatizace, robotizace a digitální transformace v oblasti operativního nákupu a zaměříme se na využití souvisejících řešení a nástrojů a v praxi. Vedle samotných přednášek se můžete těšit také na networking s našimi kolegy z Deloitte a dalšími účastníky semináře. Na závěr našeho setkání vás potom zveme také na společný oběd.

Agenda

08:30 – Registrace a káva
09:00 – Zahájení
09:10 – Karek Kuklík, Nákupní servis, s.r.o.
09:55 – Jan Hejtmánek, Deloitte Advisory
10:40 – Coffee Break
11:00 – Zdeněk Mikeš, SAP
11:45 – Martina Hévrová, Novartis
12:30 – Oběd

Jakým tématům se budeme v rámci semináře věnovat?

1) Nákup – strategie a výzvy současnosti
řečník: Karel Kuklík, jednatel, Nákupní servis, s.r.o.

Naplánovat a realizovat obchodní projekt je pro firmy leckdy náročný úkol, který se skládá z dlouhé řady dílčích procesů. Jakou roli hraje kvalitně nastavená nákupní strategie? A jak důležitá je při realizaci nákupů odpovědnost obchodních partnerů? V této části semináře vás seznámíme se všemi důležitými informacemi, díky kterým budete moci přizpůsobit nákupní procesy ve své firmě aktuálním trendům i potřebám trhu.

2) Digital Discovery a dInvoiceBot
řečník: Jan Hejtmánek, ředitel, oddělení poradenských služeb, Deloitte ČR

V této části semináře vám představíme Digital Discovery – framework z dílny Deloitte, který pokrývá process mining a task mining a s jehož pomocí je možné najít ta správná místa pro optimalizaci firemních procesů, včetně identifikace techniky následné optimalizace. Druhým nástrojem, který si představíme, je dInvoiceBot, virtuální účetní, který pracuje nad SAP a Ariba a automatizuje účetní procesy pro příchozí nebo odchozí faktury.

3) Digitalizace nákupních procesů
řečník: Zdeněk Mikeš, Strategic Initiatives Lead, SAP

Jak digitalizovat nákupní procesy? Jakým způsobem můžete dosáhnout vysoké míry automatizace a compliance v oblasti P2P, logistických operací či finančních toků? V této části semináře si představíme, jak SAP Business Network propojuje napřímo váš podnik, dodavatele a cílové nákupní/obchodní/logistické systémy přes jednu obchodní síť a jaké výhody svým uživatelům nabízí.

4) Cesta k e-invoicing
řečník: Martina Hévrová, E-invoice program manager, Novartis

Elektronická fakturace je jedním z inovativních řešení, které firmám šetří čas a peníze. Cesta k e-invoicingu a přidruženým automatizacím je však komplexní a v praxi obsahuje množství dílčích kroků, které je potřeba dodržet. V této části semináře se s vámi Martina Hévrová podělí o své zkušenosti z implementace tohoto řešení v rámci mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis.


Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.