Workshop

Úvod do Design Thinkingu

location Praha 2. 12. 2021, 9:00
+ Přidat do kalendáře

Připravili jsme si pro vás zkrácenou online verzi kurzu zaměřeného na Design Thinking, kde vám v průběhu 2 hodin interaktivní formou představíme základy této metodologie. Zajímá vás, jak jít naproti dobrým nápadům a zbavit se těch špatných? Jak čelit výzvám a řešit problémy netradiční cestou?
Díky tomuto kurzu budete moci nahlédnout pod pokličku Design Thinking a zjistit, proč je právě tento přístup k řešení problémů tak oblíbený. A možná si ho oblíbíte i vy. Pokud byste se pak rozhodli jít hlouběji a do většího detailu jednotlivých kroků, máme připravený navazující kurz, kde se věnujeme Design Thinking procesu do hloubky – od zmapování problému přes tvorbu řešení až po následné ověření.

Co vás čeká a co si odnesete?

  • Představení filozofie Design Thinking
  • Interaktivní představení teorie Design Thinking přístupu
  • Přehled jednotlivých fází a principy využití Design Thinking
  • Ukázka metod a přehled praktických cvičení
  • Pochopení, co je reálná hodnota Design Thinking přístupu – jak se kombinací pochopení zákazníků a solution-oriented přístupu agilně a rychle dostat k řešení vašeho problému nebo příležitosti
  • Znalosti a dovednosti, které můžete využít nejen v pracovním, ale i osobním životě

Přednášející

Jirka Vávra, Strategic Design Lead | Deloitte Next
Jirka je specializovaný konzultant zaměřený na inovace. Při facilitaci používá metody jako Design Sprint, Agile, Desing Thinking, 10 Types of Innovation a Lean Startup v kombinaci s koučovacími a terapeutickými principy, díky kterým pomáhá týmům, firmám a korporacím budovat business nebo inovovat interní strategie a mechanismy.
Má více než 10leté zkušenosti v oblasti médií a marketingu. Vedl několik kreativních týmů pro přední české značky (Nivea, Škoda Auto, Staropramen).

Michal Süttö, Strategic Innovation & Growth Lead | Deloitte NEXT
Michal pomáhá organizacím při objevování a uskutečňování nového obchodního růstu. Jeho specializací je definování inovačních strategií, mapování tržních příležitostí a vytváření nových produktů a služeb zaměřených na koncového zákazníka. Při své práci kombinuje tradiční dovednosti v oblasti business strategie s metodami Design Thinking, Lean Startup a Growth Hacking.

Termín konání: 2.12. 2021, od 9:00 do 12:00
Místo konání: Online
Účastnický poplatek: 4 000 Kč + 21% DPH, 4 840,00 Kč vč. DPH