Live stream

Future of Work: Co funguje v hybridním modelu práce? (akce již proběhla)

location Online 9. 12. 2022, 14:00

Co funguje v hybridním modelu práce a jak jej nastavit? To je téma, které bude muset dříve či později řešit každá firma, která bude chtít udržet své zaměstnance dlouhodobě spokojené. Zkušenosti z období pandemie ale ukázaly, že nastavení hybridního režimu ne vždy odpovídá stávajícím potřebám a že přijatá opatření nejsou dlouhodobě udržitelná. Jak eliminovat odlišný přístup k zaměstnancům v kanceláři a na home office? Jak na nové uspořádání kanceláří s ohledem na virtualizaci pracoviště? Nenechte si ujít náš live stream, kde s vámi nasdílíme naše postřehy z praxe i praktické tipy.

Témata

  • Jak nastavit efektivní procesy práce na home office a hybridní model?
  • Jak kanceláře uspořádat tak, aby maximálně vyhovovaly vykonávání aktivit přímo na pracovišti?
  • Jaká jsou úskalí špatného zavedení hybridu?
  • Na co se zaměřit do budoucna?
  • Co funguje jiným společnostem a čemu se naopak vyhnout?

Řečníci

Lucie Hudák Malá, Head of Workplace Consultancy, Capexus
Ladislav Kučera, Human Resources Director, SAP Czech Republic
Ondřej Přerovský, CZ & SK HCAS Lead, Deloitte

Dle průzkumu Deloitte 41 % respondentů uvedlo, že  hybridní model práce se ve firmách nejčastěji vyvinul organicky spolu s postupným návratem zaměstnanců do kanceláří. Ve 36 % případů pak zavedlo hybridní nastavení práce vedení firmy, a to převážně bez zapojení svých zaměstnanců. Jak celý trh práce, tak organizační model samotných firem, byl v posledních letech donucen projít řadou změn. Malé firmy upouští od svých nájemních smluv a preferují práci ve virtuálním prostředí, význam technologií stále roste a požadavky zaměstnanců na flexibilitu se zvyšují. Přečtěte si o dalších trendech v oblasti Future of Work.

Odkaz pro sledování vám bude zaslán hodinu před konáním live streamu.


Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.