Webcast

HR bez papíru – snadno a chytře

location Online 11. 6. 2025, 10:00
+ Přidat do kalendáře

Chcete v rámci personálního oddělení odbourat tisk či přeposílání dokumentů a e-mailů? Rádi byste svým zaměstnancům zpříjemnili a zefektivnili každodenní práci? Anebo byste chtěli vyřizovat roční zúčtování bez hromady papírů na vašem stole?

Pokud vás zajímá, jak usnadnit HR procesy sobě i zaměstnancům, pak si nenechte ujít náš webcast, ve kterém vám představíme naši aplikaci PeoplePort a ukážeme vám, jak lze prakticky v HR fungovat i bez papírů. A když říkáme bez papírů, tak zcela – od vygenerování pracovní smlouvy a jejího podpisu, přes žádost o roční zúčtování, dotaz na HR nebo předání výstupních dokumentů – vše bez jediného vytisknutého papíru.


S čím vám může PeoplePort pomoci?

  • Zaměstnanecký eRoom. Hromadné nahrávání dokumentů do složek jednotlivých zaměstnanců. Součástí je nástroj pro generování personifikovaných dokumentů, např. pracovní smlouvy, s možností dokumenty v systému i podepsat prostým podpisem.

  • Daně online. Prohlášení poplatníka a žádost o roční zúčtování daně mohou zaměstnanci vyplnit online a odkudkoliv. Potřebné dokumenty stačí vyfotit a nahrát do aplikace.

  • Zaměstnanecká karta. Osobní údaje a jejich případné změny mohou do aplikace zadávat sami zaměstnanci, a jednoduše je tak předat HR oddělení a mzdové účtárně k dalšímu zpracování.

  • ELDP / výplatní pásky. Distribuce ELDP nebo výplatních pásek přes PeoplePort je pohodlná a bezpečná. Zaměstnanci mají neustále k dispozici historii těchto dokumentů a mohou si je odtud také snadno stáhnout.

  • Komunikace formou tiketů. Ticketing poskytuje zaměstnancům jednoduchý způsob pokládání otázek, které se díky přednastaveným typům dotazů vždy dostanou ke správnému řešiteli.

  • Docházka. PeoplePort umožňuje evidenci docházky s plně nastavitelným schvalovacím workflow. Slouží pro evidenci absencí a příplatkových složek mzdy.

  • eRoom. Jedná se o zabezpečené úložiště pro výměnu dat uvnitř společnosti, ale i mimo ni. Nastavitelná práva na úrovni každé složky zajišťují přístup k datům jen pro oprávněné uživatele.


Pro koho je akce určena?

Webcast je určen především pro pro účetní a HR manažery, ale také všem, kteří se chtějí o HR bez papíru – snadno a chytře, dozvědět více.


Přednášející: 

Lukáš Janíček, manager, oddělení Tax & Legal, Deloitte

Lucie Blaschkeová, senior consultant, oddělení Tax & Legal, Deloitte

Liudmila Yankouskaya, consultant, oddělení Tax & Legal, Deloitte


Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.