Máte nastaven kontrolní mechanismus identifikace oznamovaných osob a správnosti reportů? Vnímáte rozdíl mezi předpisy a manuály a praxí vašich zaměstnanců? Zajímá vás, jak se vyvíjí příslušná legislativa? Jaké jsou nejčastější chyby z pohledu konzultanta a jaké z pohledu státní správy? Co se děje s daty, které předáváte finanční správě, a jak české instituce pracují s daty, které obdrží od svých zahraničních protistran?
A jste už připraveni na letošní reporting?
Připojte na náš webinář, kde se odborníci ze státní správy podělí o své zkušenosti a kde zodpoví i otázky, které předem můžete zadat v průběhu registrace.
Stejně jako u předchozích setkání k compliance a daňovým tématům se s vámi setkáme online. Připojte se a diskutujte s námi i vy!
Program
V rámci webcastu se zaměříme na následující témata:
- Legislativní základ pro reporting
- Časté chyby v reportech a jejich odstraňování
- Jak probíhá výměna dat s ostatními státy
- Využitelnost dat obdržených v rámci výměny informací
Přednášející
Mgr. Radovan Zídek, Ministerstvo financí, Mezinárodní daňová a celní spolupráce
Alena Bubeníková, Generální finanční ředitelství, Mezinárodní spolupráce – přímé daně
Ing. Miloš Zářecký, Generální finanční ředitelství, Vývoj daňových informačních systémů
A další zástupci státní správy ze Specializovaného finančního úřadu.
Za společnost Deloitte se zúčastní Marie Vichrová, specialista na FATCA a CRS. Moderovat webcast bude Tereza Gebauer, ředitelka daňového oddělení.
Akce není určena pro poradce ani pro zaměstnance společností podnikajících v poradenství. Deloitte si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.